De eerste bondstraining! - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Jetske en Willeke Pol - WaarBenJij.nu De eerste bondstraining! - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Jetske en Willeke Pol - WaarBenJij.nu

De eerste bondstraining!

Door: Willeke van de Pol

Blijf op de hoogte en volg Jetske en Willeke

09 Februari 2015 | Nederland, Roosendaal

Gisteren was de eerste bondstraining! Al vroeg zaten wij in de auto omweg naar Roosendaal, gelegen in Brabant en ongeveer zo'n twee uurtjes rijden. Achteraf waren we een uur te vroeg weggegaan, maar laat er nou net een mcDonalds vlakbij zitten. Erg slecht van ons, even ontbijten bij de Mc (ook hiervoor waren we te vroeg, om 9 uur ging die open). Na een "heerlijk" ontbijtje was het tijd om naar de sporthal te gaan.

Na de warming-up was het tijd om aan de bak te gaan. Bondscoach Judith en later ook assistent Anneke gingen naar de show kijken. Zij gaven tips die onze coaches zouden kunnen helpen met het verbeteren van de show. Over twee weken is de eerste verplichte wedstrijd en ook hiervoor waren deze tips erg handig.

Tot 13.00 uur duurde de bondstraining. Na de training kwam er een pasmoment voor de shirtjes en hebben we wat nagepraat. Toen was het weer tijd om naar huis te gaan.

Nog even een kleine tussenstop gemaakt in Meerkerk voor een kopje thee. Thuis aangekomen en onszelf wat rust gegund.

Vandaag is het doorbijten, maar ach spierpijn is een goedteken ☺

Jetske en Willeke

Hallo welkom op onze blog! Wij zijn Jetske en Willeke, en wij gaan dit jaar Nederland vertegenwoordigen op het EK twirl te Oostende. In de categorie pomponteam. En via deze manier geven wij een verslag van dat ene weekend en de voorbereiding van dit avontuur.

Actief sinds 19 Maart 2014