De laatste bondstraining! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Jetske en Willeke Pol - WaarBenJij.nu De laatste bondstraining! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Jetske en Willeke Pol - WaarBenJij.nu

De laatste bondstraining!

Door: Willeke van de Pol

Blijf op de hoogte en volg Jetske en Willeke

23 Maart 2014 | Nederland, Leiden

Vandaag hadden we de laatste bondstraining,

Vroeg op en naar Leiden toe (wat overigens sensatie was vanwege de nucleaire top). Aangekomen in Leiden kregen we een stevige opwarming waarmee we ook met andere leden van andere teams samen moesten werken.

Daarna hebben we de show herhaalt en tips gekregen van Judith (assistent bondscoach). Na een uur, hebben we wat gegeten en hebben de tips uitgewerkt.

Om 12.00 werd de hele equipe bijeen geroepen en hebben we een foto gemaakt.

Dit was de laatste bondstraining voor het EK, nu de tips uitwerken en dan knallen op de laatste verplicht wedstrijd. En dan op naar het EK!

Willeke.

• 25 Maart 2014 - 21:57

Marloes:

Leuk meiden!!!

Tags: EK, twirlen

Jetske en Willeke

Hallo welkom op onze blog! Wij zijn Jetske en Willeke, en wij gaan dit jaar Nederland vertegenwoordigen op het EK twirl te Oostende. In de categorie pomponteam. En via deze manier geven wij een verslag van dat ene weekend en de voorbereiding van dit avontuur.

Actief sinds 19 Maart 2014