Een nieuw avontuur! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Jetske en Willeke Pol - WaarBenJij.nu Een nieuw avontuur! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Jetske en Willeke Pol - WaarBenJij.nu

Een nieuw avontuur!

Door: Willeke van de Pol

Blijf op de hoogte en volg Jetske en Willeke

14 Januari 2015 | Nederland, Alkmaar

Hallootjes,

Op 11-01-15 heeft Pomteam Vitality weer deelgenomen aan het NK twirl. Spannend, we moesten onze titel verdedigen en we kwamen in aanmerking voor een plaatsje in de equipe op het WK twirl.

En hoera! We zijn kampioen geworden! Dat betekent dus dat we met Pasen op het WK staan. Een nieuw avontuur! Voor ons beide onze eerste WK (extra spannend dus!) en we zijn ontzettend blij dat we dit mee mogen maken met het pomponteam.

Er komen weer een paar drukke maanden aan met: bondstrainingen, verplichte wedstrijden en ook de sponsoracties.
We moeten weer een fikse geldsom betalen om mee te mogen, hiervoor hebben wij sponsors nodig. Het gaat om een bedrag van zo'n € 1800,- U kunt voor een bedrag onze 'vriend' worden.

Vriend zijn betekent:
- Op de hoogte worden gehouden van onze voorbereidingen en reis.
- Uw naam komt op ons shirt, die wij dragen op het WK.

Verder zijn we nog in gedachte over andere acties. Misschien heeft u wel een paar ideeën?

Wilt u sponseren? Dat kan, laat een reactie achter en wij zullen contact met u opnemen.
Dank alvast!

Groetjes,

Jetske en Willeke.

Jetske en Willeke

Hallo welkom op onze blog! Wij zijn Jetske en Willeke, en wij gaan dit jaar Nederland vertegenwoordigen op het EK twirl te Oostende. In de categorie pomponteam. En via deze manier geven wij een verslag van dat ene weekend en de voorbereiding van dit avontuur.

Actief sinds 19 Maart 2014